2016. július 26., kedd

A döntés

Régóta szerettem volna mellnagyobbító műtétet elvégeztetni mert úgy éreztem ez kell ahhoz, hogy elég önbizalmam legyen. Az interneten a legjobb vélemények és tapasztalatok szerint választottam végül orvost.

A sok-sok jó tapasztalat mellett szimpatikusnak találtam az EstheticHungary klinikát. A konzultáción Dr. Vancsó Péter doktor úr részletesen ismertette velem a műtét előnyeit és az esetleges veszélyeket is. Mivel előzetesen tájékozódtam az internet segítségével a klinikáról, a személyes tapasztalat már csak megerősített abban, hogy elvégeztessem a műtétet.

Mellplasztika előtt


A személyes konzultációt követően minden szükséges előzetes vizsgálaton részt vettem (nagylabor vizsgálat ; vizelet tenyésztés ; mell ultrahang ; EKG ). Már felkészülten várom a műtétet..


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése